گردهمایی شرکت های دانش بنیان صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه

هدف از  برگزاری این گردهمایی کمک به توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از تولید داخل و توسعه همکاری‌های فناورانه میان تولیدکنندگان بزرگ و صاحب‌نام حوزه نفت کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان است و این رویداد با حضور فعالان این حوزه در راستای رویکرد صندوق نوآوری و شکوفایی مبنی بر حمایت از رونق تولید و ساخت داخل محصولات و ملزومات صنعت نفت کشور برگزار شد و محورهای آن شامل مواد و محصولات شیمیایی، نرم‌افزار و پلتفرم، خدمات، تجهیزات و قطعات است.

در این گردهمایی ۱۰ شتابدهنده حضور فعال خواهند داشت و نمایشگاه جانبی این رویداد نیز با حضور ۲۵۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار خواهد شد.

در این گردهمایی مقام عالی وزارت نفت جناب آقای دکتر زنگنه نیز حضور داشته و از برخی از شرکت ها بازدید به عمل آوردند. شرکت فراگیر صنعت مهربین یکی از شرکت هایی بود که وزیر محترم نفت از آن بازدید کرده و توانمندی  های این شرکت را خدمتشان معرفی گردید.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های حوزه نفت که در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می‌شود، گفت: تاکنون بالغ بر ۸۰۰ نیاز فناورانه از سوی شرکت‌های صنعت نفت احصا شده است.

بخش‌های این گردهمایی سه روزه شامل برگزاری بالغ بر ۳۵ نشست‌ معرفی نیازهای فناورانه حوزه نفت، نشست‌های معرفی توانمندی‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و استارتاپ‌ها، نشست‌های تجاری یا  B2B، نشست‌های انتقال تجربه، شناسایی، ارزیابی و انتخاب شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه صنعت نفت به منظور بهره‌مندی از مزایا و حمایت‌های درون و برون سازمانی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، دیدار با مدیران و کارشناسان صنعت نفت، معرفی خدمات و حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌ها این صنعت است.

این همایش توسط صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری شرکت ملی نفت، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت ملی گاز ایران، شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش ‌بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه نفت را از ۲۷ تا ۲۹ بهمن ماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

دیدگاه های این مطلب بسته شده اند.